Click2!


Iklan Pengunjung - Mencari Pendapatan Tambahan

Beli produk RM100, Anda akan di bayar RM140. Untung RM40. Tidak perlu mencari orang, downline dan sebagainya.

Wah macam tak percaya jer !!! Saya tidak akan iklankan produk/bisnes ini di sini jika ianya hanya sia2 sahaja..!


REDTAGGY

Menarik tentang Redtaggy:
  • Pelaburan kita setiap hari di’limit’kan kepada RM100 sahaja.
  • Dalam masa 10 hari bekerjas, kita akan mendapat pulangan RM140 (Untung RM40).
  • Jika kita berani melaburkan setiap hari RM100, pada hari ke-11 hingga ke-22, kita akan menerima pulangan RM140 setiap hari (Untung RM400).
  • Tidak perlu mencari orang.
  • Selepas kita menerima balik pendapatan selepas 10 hari, kita boleh ‘Repeat’ semula RM100 lagi dan seterusnya.
  • Setiap downline, kita dapat RM18 (Kalau kita cari…)
  • Kita akan menerima lagi RM18 kalau downline kita ‘Repeat’ juga.
  • Kesimpulannya, selagi syarikat ini ada, kita akan mendapat pembayaran dari mereka.
  • Segala pembayaran terus dilakukan ke akaun bank kita. (Tiada wallet).
  • Akaun statement disediakan.

Untuk maklumat lanjut, sila ke Redtaggy.

Untuk pebdaftaran, sila klik ke Redtaggy, dan isi borang belian dan masukkan ‘referrer id’ atau ‘nombor ahli orang yang telah memperkenalkan redtaggy kepada anda’ sebagai 2874.




Tentang Redtaggy

Redtaggy adalah sebuah website yang boleh dimanafaatkan oleh ramai orang. Kami menguruskan jualan produk-produk digital yang boleh didapati secara online dan kami telah mengumpulkan dalam bentuk parcel supaya ahli-ahli dapat membeli dan menggunakan produk-produk digital tersebut untuk faedah tersendiri.

Ramai yang telah meminta nasihat dari pihak kami tentang bagaimana ingin menyelesaikan masalah kewangan. Kebanyakan dari masalah yang dialami adalah hutang kad kredit yang semakin hari semakin meningkat akibat dari faedah terkumpul yang di caj oleh pihak bank.
Nasihat yang terbaik yang kami boleh berikan adalah untuk merujukkan hutang kredit kad ke AKPK bagi penstrukturan pembayaran. Walau bagaimanapun, anda masih lagi perlu untuk membuat pembayaran minima dari sumber pendapatan anda yang mungkin tidak mencukupi selama ini.

Redtaggy bukanlah syarikat jualan langsung dan juga bukan syarikat pelaburan (Investment Act - BNM).

Redtaggy adalah sebuah website yang menjual produk-produk digital yang telah kami pakejkan kepada parcel-parcel tertentu yang dijual dengan harga RM100.00 setiap parcel dimana ianya adalah sah secara undang-undang di bawah akta Malaysia Electronic Comerce Act 2006 . Setiap pembelian yang dibuat mestilah secara online dan tidak ada kutipan deposit, perlantikan jurujual secara jualan terus, tidak ada sistem piramid atau sistem yang mirip kepada jualan langsung.
Redtaggy juga bukan website yang menganjurkan sistem permainan kutu. Atau skim cepat kaya.

Setiap pembelian dari redtaggy hanyalah melalui transaksi MBB2u yang mempunyai pengesahand dari MBB2U. Tiada transaksi lain, atau wakil jualan yang telah dilantik. Pembeli harus melayari website redtaggy dan mengisi sendiri borang pembelian dengan secara langsung menerima terma dan syarat yang telah diberikan.
Redtaggy adalah website komersil seperti juga ebay, lelong dan lain-lain website yang menawarkan aktiiti jualan dan belian secara online online.


Bagaimana Redtaggy Berfungsi?


Setiap pembelian berharga RM100 bagi satu parcel, pihak redtaggy akan membuat pulangan dari kos pemasaran dan promosi yang telah dijimatkan sebanyak RM140.00. Ini akan dilakukan mengikut pencapaian kuota jualan. Pihak Redtaggy.com akan memaklumkan kepada ahli-ahli selepas TMR telah dimasukkan ke dalam akaun. Pemberian TMR adalah mengikut giliran dan bukannya tarikh tempoh. Oleh itu ahli-ahli perlulah menyemak penyata akaun dan membuat kemaskini maklumat yang perlu.


Ps: Jangan lupa untuk sesiapa yang nak join atau nak mengisi borang belian, masukkan id 2874 di bahagian ‘referrer id’ atau ‘nombor ahli orang yang telah memperkenalkan redtaggy kepada anda’.

Sekian, terima kasih.

No comments:

.

Related Posts with Thumbnails